onsdag 25 mars 2015

Anonymiteten, ärlighetens moder

Välkomna till min nya "hemliga" blogg. Jag har länge velat skapa mig en anonym blogg där jag kan skriva exakt det jag känner för människor som inte känner mig. Jag har haft många bloggar genom åren men nu har jag en gång för alla bestämt mig för att gå hemlig och aldrig mer visa mig i bloggosfären med min riktiga person. Jag vill skriva så fingrarna blöder, hälla ut mina känslor och tankar precis så som de formar sig i min hjärna. Jag vill dumpa min svärta i bokstäver som bildar meningar som ärligt och utan omsvep får dansa som ettor och nollor i cyberspace. Välkomna till mitt place. Jag är The Princess of Darkness som kommer servera er min skit vare sig ni vill eller ej. Jag är PK, jag är cyniker, jag är människofientlig och människotillvänd. Jag är motsägelsefull och bitvis mycket arg. Svarta känslor kommer att vara min lilla fyr i mörkret. Hoppas det även blir er.

//PoD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.